Handelsbetingelser
Her kan du læse om vores handelsbetingelser.
Generelt
For at kunne foretage køb på Netstationen, skal du være mindst 18 år gammel. Hvis du er under 18 år, er det nødvendigt at have tilladelse fra dine forældre til at foretage køb i Netstationens webshops.
Det er vigtigt at bemærke, at Netstationen ikke er omfattet af spillelovens regler vedrørende lootboxes. Hvis du ønsker at læse mere om dette emne, kan du besøge Spillemyndighedernes artikel.
Når din ordre er blevet godkendt, vil du modtage en kvittering for dit køb via e-mail tilknyttet din brugerkonto.
Betaling
Netstationen modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil blive reserveret med det samme, og trukket ved først kommende bank dag.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Netstationen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kontoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Hvilket betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Nestationen indsætter automatisk dit køb på den bruger du har fortaget betalingen fra.
Reklamationsret
Når du har købt din vare og den er på din bruger, mister du din Reklamationsret. Dette skyldes at der er tale om en virtuel service, som bliver taget i brug med det samme. Det vil derfor ikke være muligt at få pengene retur.
Reklamationen gælder heller ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Refusion
Netstationen yder ikke refusion.
Fortrydelsesret
Når du har købt din vare og den er på din bruger, mister du din fortrydelsesret. Dette skyldes at der er tale om en virtuel service, som bliver taget i brug med det samme. Det vil derfor ikke være muligt at få pengene retur.
Klagemuligheder
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]